Brev:
Autostol - hvor længe må børn sidde i den
23. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Autostol - hvor længe må børn sidde i den
Hej Helen
Et ret konkret spørgsmål. Hvor længe må børn sidde i en autostol?
Jeg har en pige på 3 måneder. Om torsdagen går vi til babysvøm, og på vej hjem plejer jeg at tage i centret for at træne. Jeg træner cirka en time, hvor hun så sidder og sover i autostolen. Men køreturen og træning ender jo med at ta 2 timer og så har jeg ret dårlig samvittighed over at hun sidder der og sover.. Hvad siger du?
Bodil